لوازم جانبي احمدي لوازم جانبي احمدي .

لوازم جانبي احمدي

مجيد زمردي

اسپري انژكتور شو يكي از مهم‌ترين مواد شيميايي است كه براي تميز كردن انژكتورهاي خودرو استفاده مي‌شود. اين اسپري با تميز كردن انژكتورهاي خودرو، باعث بهبود عملكرد موتور و افزايش كارايي خودرو مي‌شود.

استفاده از اسپري انژكتور شو به علت تجمع رسوبات در داخل انژكتورها، لازم است. رسوبات و كثيفي در داخل انژكتورها مي‌تواند باعث كاهش قدرت موتور، افزايش مصرف سوخت و افزايش آلاينده‌هاي هوا شود. با استفاده از اين اسپري، رسوبات در داخل انژكتورها به طور كامل تميز مي‌شوند و اين باعث بهبود عملكرد موتور، كاهش مصرف سوخت و كاهش آلاينده‌هاي هوا مي‌شود.

همچنين، استفاده از اسپري انژكتور شو به عنوان يكي از روش‌هاي تعمير و نگهداري خودرو، مي‌تواند هزينه‌هاي تعمير و نگهداري خودرو را كاهش دهد. با تميز كردن انژكتورها به وسيله اين اسپري، مي‌توان از خرج بيشتر براي تعمير و تعويض انژكتورها در دوره‌هاي كوتاه‌تري جلوگيري كرد.

 

براي خريد به سايت https://www.topickala.ir/مراجعه فرماييد.

 

لذا، به علت اهميت اين ماده شيميايي در بهبود عملكرد موتور و كاهش هزينه‌هاي تعمير و نگهداري خودرو، توصيه مي‌شود كه اسپري انژكتور شو به صورت دوره‌اي به اندازه‌ي مورد نياز استفاده شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۳:۰۷ توسط:سارا احمدي موضوع: نظرات (0)

هوشنگ طاهري

پوليش چراغ، يك فرآيند حذف خطوط و خراش‌هاي سطحي از روي چراغ‌هاي خودرو است كه باعث بهبود شفافيت و نوردهي آن‌ها مي‌شود. اين فرايند با استفاده از مواد شيميايي و ابزارهاي خاص انجام مي‌شود. پوليش‌هاي چراغ، ويژگي‌هاي منحصر به فردي دارند كه در كيفيت و كارايي آن‌ها تأثيرگذار هستند.

1. از بين بردن خراش‌ها: پوليش چراغ قادر است خراش‌هاي سطحي روي چراغ‌ها را به‌طور كامل از بين ببرد. خراش‌ها معمولاً به دليل عوامل جوي مانند خاك و طوفان‌هاي شني، راهنمايان معابر و ساير عوامل خارجي برروي سطح چراغ‌ها تشكيل مي‌شوند. پوليش چراغ با از بين بردن اين خراش‌ها، به سطحي صاف و بدون خط و خش دست مي‌يابد.

2. افزايش شفافيت: پس از انجام پوليش چراغ، شفافيت چراغ‌ها بهبود مي‌يابد. خراش‌ها و لكه‌ها مي‌توانند منجر به كاهش شفافيت چراغ‌ها و كمبود نوردهي آن‌ها شوند. با انجام پوليش، لايه‌اي نازك از سطح چراغ‌ها برداشته مي‌شود و شفافيت آن‌ها بهبود مي‌يابد كه باعث افزايش ديد در شب و بهبود ايمني رانندگي مي‌شود.

3. استحكام و دوام بالا: پوليش چراغ معمولاً شامل استفاده از محصولات و تركيبات ويژه‌اي است كه علاوه بر حذف خراش‌ها، به تقويت و افزايش استحكام سطح چراغ‌ها نيز كمك مي‌كند. اين ويژگي موجب افزايش دوام و عمر مفيد چراغ‌ها مي‌شود.

4. حمايت در برابر عوامل زيست‌محيطي: سطح پوليش شده چراغ‌ها به صورت مؤثري در برابر عوامل زيست‌محيطي مقاومت مي‌كند. اين حمايت شامل مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشيد، تأثيرات جوي و عوامل آب و هوايي است. بنابراين، پوليش چراغ نه تنها بهبود ظاهر چراغ‌ها را فراهم مي‌كند، بلكه آن‌ها را از آسيب‌هاي زيست‌محيطي نيز محافظت مي‌كند.

به طور كلي، پوليش چراغ با عملكرد بهينه و ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود، بهبودي چشمگير در شفافيت و نوردهي چراغ‌هاي خودرو ايجاد مي‌كند و در نتيجه، ايمني و زيبايي خودرو را تحت تأثير قرار مي‌دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۴:۵۶ توسط:سارا احمدي موضوع: نظرات (0)